X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Zo maken wij het verschil in ons klantcontact

Maart 2023 - Goed klantcontact leidt tot betere resultaten en een goed imago. Want, voor iemand die je aardig vindt, doe je nét iets meer! Daarom benaderen we jouw debiteurklanten begripvol en verbeteren we ons klantcontact voortdurend. En met succes! Onze Klant & Incassospecialisten hebben niet één, maar twee branchecertificaten van de Klantenservice Federatie (KSF) behaald.

Wat betekent dit voor jouw debiteurklant en voor jou?
Het Branchecertificaat A laat zien dat onze medewerkers over de juiste kennis en vaardigheden beschikken om jouw debiteurklanten via de telefoon en de chat uitstekende service te bieden. Het Allround certificaat gaat nog verder en laat zien dat onze medewerkers leiderschap tonen in het gesprek, initiatief nemen om tot een oplossing te komen en daarmee bijdragen aan de beste klantervaring. Je kunt er dus op vertrouwen dat jouw debiteurklanten op de beste manier worden geholpen. 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.