X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Bos Incasso incasseert zoals het hoort!

Mei 2024 - Kortgeleden heeft bij ons de audit plaatsgevonden van de her-certificering voor het Keurmerk Sociaal Verantwoord Incasseren. En goed nieuws... opnieuw zijn we beloond met een positieve beoordeling en is ons keurmerk met 2 jaar verlengd!

Voor jou en je klant is dit keurmerk dé zekerheid dat sociale incasso volledig in onze dienstverlening is doorgevoerd. Wij geloven we met dat klantcontact van mens tot mens het verschil maken. Dat doen we met goed opgeleide medewerkers en een luisterend oor. We staan niet boven of tegenover de debiteurklant maar naast elkaar. En met deze benadering krijgen we samen méér voor elkaar.

Frank Roorda, operationeel manager Klant & Incasso:

“Sociaal incasseren is wat ons betreft vooral mensenwerk. Voor een klant met een betaalachterstand kan het best spannend zijn om met een incassobureau contact op te nemen. Dat snappen we. Daarom besteden we veel aandacht aan de tone of voice van onze communicatie: die is altijd begripvol, motiverend en uitnodigend.

In alles laten we blijken dat we helpen bij het zoeken naar een betaaloplossing. En daar trainen we onze medewerkers ook voor. Dat begint al bij het opleidingsprogramma, iedere nieuwe medewerker volgt in zijn of haar eerste contractperiode onder andere de training Sociaal Verantwoord Incasseren. We zijn dus erg blij met deze erkenning en de verlenging van ons certificaat”.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.