Onze aanpak
Heb je te maken met klanten die niet of slecht betalen? Lukt het je maar niet om je rekening betaald te krijgen? Dan helpen wij je graag.
Onze aanpak
In onze communicatie motiveren we de klant om het volledige bedrag te betalen. Om het je klant zo makkelijk mogelijk te maken, voegen we een QR-code of een iDEAL-link toe aan onze brieven en e-mails. Kan je klant op dit moment niet betalen? Dan vragen we contact met ons op te nemen. Samen zoeken we dan naar een betaaloplossing die past bij de financiële mogelijkheden van jouw klant, zoals een betalingsregeling. Zo krijg jij je geld en behoud je tevreden klanten.
Structurele betaalproblemen signaleren
We zijn getraind in het signaleren van structurele betaalproblemen. Merken we tijdens het gesprek dat er meerdere betaalproblemen zijn? Dan verwijzen wij de klant door naar een schuldhulpverlenende instantie.
Wil je hulp bij het incasseren van je openstaande facturen? Vraag onze incassodienstverlening aan.
Al eerder een factuur bij ons aangeleverd?
Ga dan naar www.mijn.bosincasso.nl en dien je factuur in.