Meer over het incassotraject
We begrijpen dat het voor sommige klanten niet mogelijk is om in één keer te betalen. Daarom bieden we de optie om een betalingsregeling af te spreken. Ons doel is een passende betaaloplossing vinden zodat jij zo snel mogelijk je geld ontvangt en een tevreden klant behoudt.
Hoe werkt het?
Zodra we je factuur ontvangen, gaan we binnen 24 uur voor je aan de slag. We vragen je klant meerdere keren (per brief, e-mail en/of telefoon) om het openstaande bedrag te betalen. Tijdens dit traject verhogen we het bedrag met rente en wettelijke incassokosten. Je kunt op elk moment van de dag de status van het incassotraject bekijken via ons portaal. Wel zo handig.
Lukt het ons niet het bedrag te incasseren, dan starten we eenvoudig een gerechtelijk incassotraject. We vragen de rechter in dit geval jouw klant te veroordelen tot het betalen van het openstaande bedrag. We inventariseren voorafgaand of dit in jouw situatie zinvol is.
Wil je direct je factuur indienen? Klik dan op de knop hieronder.
Al eerder een factuur bij ons aangeleverd?
Ga dan naar www.mijn.bosincasso.nl en dien je factuur in.