Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!
Is de openstaande factuur bij een particulier? Dan schakel je ons in wanneer de betaaltermijn van de WIK-aanmaning is verstreken.
Is de openstaande factuur bij een bedrijf? Dan adviseren we je om zelf in ieder geval één herinnering te versturen. Zo geef je de klant de mogelijkheid om alsnog te betalen zonder extra incassokosten. Werkt dit niet? Dan helpen we je graag met het betaald krijgen van het openstaande bedrag.
Maak je al gebruik van onze dienstverlening? Log dan in op onze online omgeving en upload je factuur. Wil je gebruik maken van onze incassodienstverlening? Kies dan voor 'factuur indienen nieuwe klant' en vul je gegevens in. Upload je factuur en reken direct het incassoabonnement af. Zodra wij de factuur ontvangen, gaan we voor je aan de slag.
Om de kans op een snelle betaling te vergroten ontvangen we graag alle beschikbare informatie. Denk hierbij aan kopieën van de facturen, de verzonden herinneringen en eventuele andere correspondentie. Maar ook adres-, telefoon- en e-mailgegevens.
Binnen één werkdag nemen we jouw opdracht in behandeling. Hier ontvang je per e-mail een bevestiging van.
Wanneer je je debiteurenbeheer bij ons uitbesteed nemen we deze tijdelijk of volledig van je over. Meer informatie hierover vind je op onze pagina debiteurenbeheer uitbesteden.
Onze juristen werken dagelijks met de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving. Hierdoor zijn we op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de rechtspraak en kunnen we jou hier uitstekend over adviseren. Benieuwd hoe jouw organisatie ervoor staat? Kijk voor meer informatie op onze pagina Juridisch advies.