X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Naast elkaar

Of je nou bijvoorbeeld actief bent in het onderwijs, de telecom- of verzekeringssector: vroeg of laat kom je klanten tegen die om verschillende redenen niet kunnen of willen betalen. Dat kan een keer gebeuren en het is niet meteen een zorgelijke situatie. Het wordt wel een probleem als iemand structureel de rekeningen niet betaalt en de schulden beginnen op te stapelen.

Dat is vervelend voor jou én voor degene die niet kan betalen. Daarom incasseert Bos Incasso sociaal verantwoord: jouw klant komt niet (verder) in de financiële moeilijkheden en jij krijgt je factuur betaalt.

Kennismaken? Neem contact met ons op!

Bij Bos Incasso benaderen we jouw klant op een begripvolle en stressvrije manier. Hierdoor vinden we snel een oplossing die niet alleen voor jou prettig is, maar ook aansluit bij de financiële mogelijkheden van jouw klant. 

Als je kiest voor Bos Incasso, krijg je de beschikking over je eigen klantteam met vaste contactpersonen. Dit team van professionals is volledig op de hoogte van de ontwikkelingen binnen jouw markt. Dankzij onze expertise in Sociaal Verantwoord Communiceren en Incasseren, werken we samen met jouw klant aan een passende betaaloplossing én streven we naar een fantastische klantbeleving.

Keurmerken en certificeringen

Altijd inzicht in jouw dossiers

Wil je gedurende elke fase van het incassotraject inzicht hebben in jouw dossiers? Dat is mogelijk! Je volgt de voortgang van je dossiers gemakkelijk en veilig via onze online omgeving. En als je vragen hebt over lopende zaken, staat je vaste contactpersoon altijd voor je klaar. Wel zo handig!

Beschrijving

Veelgestelde vragen

Hoe ziet jullie een incassotraject eruit?

Zodra we jouw opdracht ontvangen start de minnelijke incassofase. Dit is de fase waarin we jouw klant in een korte tijd meerdere keren benaderen om de openstaande factuur te betalen. Dit doen we schriftelijk, telefonisch en/of per e-mail.

Leiden deze acties niet tot betaling of een betalingsregeling? Dan ontvang je een advies of een gerechtelijk vervolgtraject juridisch en financieel haalbaar is.

Hoe blijf ik op de hoogte van de ontwikkelingen?

Via onze online portal blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen in jouw dossier(s). Hier kun je betalingen doorgeven, rapportages downloaden en nieuwe incasso opdrachten starten.

Hoe ziet jullie gerechtelijke procedure eruit?

Een gerechtelijke procedure start met het uitbrengen van een dagvaarding. Hiermee verzoeken we jouw klant om voor de rechter te verschijnen. We vragen de rechter de klant te veroordelen tot het betalen van de vordering. De rechter legt zijn uitspraak vast in een vonnis.  

Daarna ondernemen we de benodigde stappen om de klant te laten betalen. Dit kan bijvoorbeeld via een vrijwillige betalingsregeling. Wanneer dit niet lukt, dan proberen we een betaling af te dwingen door beslag te leggen op inkomsten, een bankrekening of andere bezittingen. Dit noemen we de 'executiefase'. De duur van deze fase hangt af van de financiële situatie van de klant. Het varieert van enkele maanden tot soms wel een paar jaar.

Kunnen jullie helpen bij juridische conflicten?

Ja, als ondernemer of organisatie kun je bij ons terecht met vragen over contracten, algemene voorwaarden en juridisch advies. Onze juristen staan voor je klaar.

Klantverhalen

Nedasco

Nedasco

4Kids

4Kids

De Erasmus Universiteit Rotterdam

De Erasmus Universiteit Rotterdam

Meer weten?

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!

Meer weten?

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.