Diensten
Bos Customer Service
Telefonisch goed bereikbaar zijn voor jouw klanten is cruciaal voor een goede klantbeleving. Want zeg nou zelf: jij staat liever ook niet urenlang in de wachtrij. Maar goed bereikbaar zijn of zelf je klanten bellen kost tijd en mankracht. Daarom kan het een verademing zijn om je klantenservice volledig of gedeeltelijk uit te besteden.
Bos Credit Management
Een betaling komt helaas niet altijd vanzelf. De ene klant heeft voldoende aan een herinnering en de andere klant heeft juist een duwtje in de rug nodig. Onze specialisten zorgen ervoor dat dit duwtje op de juiste manier wordt gegeven, zodat jouw betalingen efficiënter en sneller worden geïncasseerd. Of daar nu een telefoongesprek, e-mail of brief voor nodig is.
Bos Incasso
Een betaalachterstand kan iedereen overkomen. Het belangrijkste is om snel de oorzaak te achterhalen en samen tot een oplossing te komen. Dit doen we door jouw klant op een stress-sensitieve manier te benaderen. Hierdoor weten we snel een oplossing te vinden die voor jou goed voelt, maar ook past bij de financiële mogelijkheden van jouw klant.
Is jouw klant particulier?
Dan ben je verplicht om eerst een WIK-aanmaning te sturen. Deze moet voldoen aan wettelijke eisen. Zeker weten of je de juiste gebruikt?