X
Feedback

Fijn dat u ons wilt helpen!

Elke dag zijn we bezig om onze website te verbeteren. In alles wat we doen is het ons doel om de website zo eenvoudig en overzichtelijk mogelijk te maken. Tips en suggesties zijn dus altijd welkom!

Bedankt voor uw feedback! Uw mening is waardevol voor ons.

Vraag & antwoord

Alles over betalen

Kan ik betalen via iDEAL?

Ja, dat kan. Via de pagina direct betalen kunt u veilig én snel betalen via iDEAL. Vergeet niet uw dossiernummer in de beschrijving te vermelden. Deze staat bovenaan de brief of e-mail die u van ons heeft ontvangen.

Kan ik het openstaande bedrag ook handmatig overmaken?

Ja, dat kan. Maak dan het openstaande bedrag over naar één van onderstaande rekeningnummers, t.a.v. Bos Incasso B.V. te Groningen.

  • NL50 RABO 0385 1186 43
  • NL67 ABNA 0243 0554 55
  • NL52 INGB 0003 1339 30

Vergeet niet uw dossiernummer in de beschrijving te vermelden. Deze staat bovenaan de brief of e-mail die u van ons heeft ontvangen.

Kan ik bij jullie op kantoor betalen?

Ja, u kunt bij ons kantoor betalen met contant geld en via de pin. Ons kantoorpand is geopend tussen 08:00 - 17:00 uur.

Ik heb al betaald en heb toch een betaalverzoek ontvangen. Wat kan ik doen?

Stuur ons dan zo snel mogelijk uw betaalbewijs. Een betaalbewijs is een kopie van uw bankafschrift waaruit blijkt dat het bedrag is afgeschreven. Het betaalbewijs moet voldoen aan de volgende kenmerken:

  • uw rekeningnummer;
  • het overgeschreven bedrag;
  • het rekeningnummer waarnaar de betaling is overgemaakt;
  • de datum van betaling;
  • omschrijving of betalingskenmerk van de betaling.

Gebruik het contactformulier om uw betaalbewijs op te sturen.

Hoelang duurt het voordat jullie de betaling hebben verwerkt?

Over het algemeen verwerken we uw betaling binnen één werkdag.

Door in te loggen op Mijn Bos Incasso kunt u de status van uw betaling bekijken.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

Dan kunnen de kosten voor u verder oplopen. Lukt het niet om in één keer te betalen? In veel gevallen kunt u bij ons dan een betalingsregeling aanvragen.

Kan ik een betalingsregeling aanvragen?

Het kan voorkomen dat het niet lukt om het openstaande bedrag in één keer te betalen. In veel gevallen kunt u een betalingsregeling met ons afspreken. Direct een betalingsregeling afspreken? We kijken dan samen welke mogelijkheden er zijn om in termijnen te betalen.

Het is belangrijk om overzicht te hebben in uw financiële situatie. Benieuwd of u financieel gezond bent? Doe onze test en krijg direct inzicht.

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.